Gi oss litt informasjon om målgruppen din, og hva du ønsker å markedsføre i vår planlegger, så tar vi kontakt med deg med et forslag på hvordan du best kan gjøre dette med digital markedsføring.
Hvert kvartal deler Ipsos Norge tall for bruk av sosiale medier i Norge, og nå har tallene for siste kvartal i 2019 endelig kommet!
For å lykkes på sosiale medier må vi dele godt, engasjerende innhold. Bilde, men aller helst video, er helt nødvendig for å engasjere målgruppen. Heldigvis gir dagens smarttelefoner oss gode forutsetninger til å lage innhold selv. Mobiler flest har godt kamera og man finner flere gode apper til redigering av både video og bilder.
Her har vi samlet 7 generelle tips som bedrifter flest kan ha nytte av når de skal jobbe med bedriftsutvikling på sosiale medier.
Midten av november. Vi går inn i en svært viktig periode for norsk varehandel, i det folk skal starte sine innkjøp inn mot jul og Black Friday har tatt over som årets julegave-dag. I år kommer julaften i tillegg på en tirsdag, noe som gjør at flere av oss vil handle både på søndagsåpne kjøpesentre fjerde søndag i advent og lille juleaften. Og nærmest før juleribba er i magen, begynner vi å tenke januarsalg og hvor kan vi sikre oss de beste tilbudene.
Hvert kvartal deler Ipsos Norge tall for bruk av sosiale medier i Norge. Nå er tallene for tredje kvartal 2019 endelig ute! Vi har her lagt ved Ipsos sin flotte oversikt. Dette er kult!
Brenner du for digital annonsering som gir resultat, gode brukeropplevelser, smarte applikasjoner, og nettsider med klare mål? Da kan du være med å skape målbare resultat for kundene våre i digitale medier!