Gi oss litt informasjon om målgruppen din, og hva du ønsker å markedsføre i vår planlegger, så tar vi kontakt med deg med et forslag på hvordan du best kan gjøre dette med digital markedsføring.
Facebook fortsetter å utvide tilbudet for shopping-løsninger og fra 20. mai kan du både bli inspirert, se og handle direkte fra en bedrifts Facebook-side.
Sponset innholdsmarkedsføring går ut på å spre godt og engasjerende innhold gjennom annonser som er utformet som redaksjonelt innhold. Det er noen forskjeller mellom hva som er hva, men i denne artikkelen fokuserer vi på de ulike mulighetene og hvordan vi tar i bruk sponset innholdsmarkedsføring.
Mediehus og annonseplattformer sitter nå på store varelagre og opererer med lavere priser enn til vanlig. Samtidig preges den ekstra tiden vi har til rådighet i hverdagen av kjedescrolling. Benytter du som annonsør denne muligheten?
Skal man fortsette å bruke den tradisjonelle kjøpsmetoden når man kan velge programmatisk? I så fall når, hvor og hvorfor? Og kan man bruke tradisjonell annonsering på en smart måte?
Både vi og kundene våre vokser - og nå trenger vi forsterkninger! Vi ser etter SEO-konsulenter.
LinkedIn er en av de største sosiale mediene i Norge, og skiller seg fra andre sosiale plattformer med sitt spesifikke fokus på karriere og næringsliv. Gjennom markedsføring på LinkedIn kan bedriften din oppnå flere viktige mål, som generering av leads, økt merkekjennskap eller inngåelse av nye partnerskap.